الخميس 19 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

الحلقة الخمسون من مكتوبة علي اسمي للكاتبة ملك ابراهيم

انت في الصفحة 1 من 4 صفحات

موقع أيام نيوز

الحلقة_50 هدية لمتابعيني
مكتوبة_على_إسمي
بقلمي_ملك_إبراهيم
انا مش عايزة اكون مكتوبة على اسمه بعد النهاردة يا عمي.. ارجوك طلقني منه.
عمها بحزن لا حول ولا قوة الا بالله.. طب حاولي تنامي واهدي يا بنتي وربنا يهدي الحال بينكم.
وخرج عمها ومرات عمها خرجت وراه وآيات قعدت في الغرفة لوحدها وبكت علي السرير بحزن وهمست كده يا عامر.. انا هونت عليك كده.. ماشي يا عامر بس وحياة حبي ليك ل اخليك ټندم عليا. 
في الصباح الباكر. 
عامر رجع الفيلا وهو مرهق وتعبان وقلبه حزين على فراق آيات. 
ميسرة كانت نايمه في غرفة ميرفت وعامر فتح باب الغرفة ودخل عندها.. وقف قدامها يبص عليها وهي نايمه.. 

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
بصلها بعمق وهو بيفتكر ذكرياته وهو طفل معاها.. امه.. اول ايد مسكت أيديه.. اول حضڼ كان بيضمه ويحسسه بالامان.. اول كلمة نطقها كان اسمها.. اول حب حس بيه كان حبها.. إزاي امه تعمل فيه كل ده وتحرمه من الراحة والسعادة.. ازاي هان عليها وقدرت تخدعه وتشارك في اذيته.. 
رفع أيديه ولمس خدها وهمس جواه بحزن ليه كده يا أمي.. انتي لو كنتي طلبتي روحي مكنتش هتأخر عنك..!! 
ميسرة فتحت عينيها على لمسة ايد عامر وكانت بين النوم واليقظة وناسيه انها بتنتحل شخصية اختها واتكلمت مع عامر بابتسامة انت رجعت يا عامر.. اتأخرت ليه كل ده يا حبيبي.
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
ميسرة كانت بتتكلم بطريقتها هي وناسيه تقلد صوت ميرفت واسلوبها في الكلام وعامر كان ملاحظ ده وحب يفكرها بخطتها اللي فرقته عن حبيبته وقالها معلش يا خالتي.. اصل حصلت مشكله بيني وبين آيات.
ميسرة فاقت علي كلمة خالتي اللي نطقها واتوترت جدا واتلخبطت وبقت تحط أيديها علي شعرها ووشها وهي بتحاول تهدي نفسها عشان تقدر تتكلم معاه باسلوب ميرفت وعامر كان متابعها بتركيز وكمل كلامه وهو بيبصلها اوي انا طلقت آيات.
ميسرة شهقت پصدمة وسألته بذهول طلقتها معقول!! طب ليه وامتي!!
عامر قعد جمبها علي السرير وقال بصوت حزين آيات مش قادرة تفهمني.. مفيش حد بيقدر يفهمني في الدنيا دي غير امي.. ومفيش حد هيحبني قدها.
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
ميسرة اتأثرت بكلامه جدا وعيونها لمعت بالدموع وعامر كمل كلامه وقال بحزن انا محتاج ل امي يا خالتي.. محتاج حضنها وحنانها.. انا بقيت حاسس اني يتيم الاب والام ووحيد في الدنيا دي من غيرها!
ميسرة شهقت وبكت وضمت عامر وقالتله بحزن متقولش كده يا عامر.. امك محبتش في الدنيا قدك. 
عامر بحزن امي اختارت تكون مع عزيز جوزها.. وانا كل اللي يهمني سعادتها ومستعد اضحي بحياتي عشان تكون سعيدة في حياتها.
ميسرة بكت وقالت متقولش كده يا عامر.
وضمته بقوة لحضنها بحنان وحب ام حقيقي وفي اللحظة دي ندمت على كل اللي عملته معاه وتأثيرها في حقه وعامر قام وبعد عنها وقال انا هطلع ارتاح في أوضتي شويه يا خالتي.. حاسس ان قلبي مكسور

انت في الصفحة 1 من 4 صفحات