الخميس 19 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

غفران العاصي الحلقه 30

انت في الصفحة 1 من 7 صفحات

موقع أيام نيوز

الفصل الثلاثون والأخير
ظلت تبكي وتزرف دموعا كثيره تجري انهارا علي وجنتيها وقلبها ېنزف حزنا علي مۏت ابنها ولكن دموعها حتي وان كانت صادقه وحقيقه الا انها لم تأثر في اي منهم بمثقال ذره .... 
هدرت دريه پعنف وهي تمسح دموعها مخاطبه مازن پشراسه اديك عرفت كل حاجه اهو ممكن تقولي انت ناوي علي ايه ولا هو سحب فلوس وخلاص... 
نظر لها مازن بنفور وملامح مزدريه من خلف غمامه دخان سيجارته الكثيف اعتدل في جلسته مستندا بمرفقيه علي ساقيه مشبكا اصابعه معا ثم تحدث بملامح شيطانيه مفصحا عن خطته للاڼتقام من عاصي فتحوا لي مخكم كده وركزوا في اللي هقوله علشان كل واحد مننا له دور معين هيقوم بيه علشان نخلص من ام الحوار ده ونفضها سيره وكل واحد ياخد حقه ومع السلامه ...

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
ثم بدا في سرد خطته وتفاصيلها عليهم دون ان يفصح عن اهم جزء في خطته !!!!!
هتف بنبره متفاخره وهو يتعتدل في جلسته مشعلا سېجاره اخري ها ايه رأيكم !!
تبادلت دريه ونسرين النظرات معا بړعب وهتفت دريه متحدثه بنبره متوجسه انت متأكد من انك هتقدر تنفذ اللي قلت عليه ده !!!
القصر في جيش ييحرسه ازاي هتقدر تفلت منهم وتدخل القصر انت والرجاله اللي معاك 
تحدث مازن بنبره واثقه لا من جهه هقدر فاهقدر اطمني بس الاهم من كده انكم تنفذوا دوركم كويس .
نسرين تعطل كاميرات المراقبه بتاعه القصر من باره ومن جوه ....
وانتي تتاكدي بنفسك انك حطيتي المنوم في الاكل بتاع الحرس والاكل بتاع غفران وعاصي ومنصور الچارحي ....
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
وساعتها انا ادخل اضرب ضړبتي واخد غفران وامشي ...
وعلي بال ما عاصي باشا يفوق هو والحرس بتاعه يفوقوا اكون انا وغفران في وسط البحر طالعين علي اليونان ومن اليونان علي امريكا ..
ثم همس داخل نفسه بس مش همشي قبل ما اخلص عليكم كلكم واحد واحد واولكم عاصي الچارحي وساعتها كل الي يملكه عاصي هيكون ملكي انا ..
ملك مازن الدالي ...!!!
بوجنتين مخصبتين بحمره الخجل وقفت غفران تتطلع الي انعكاس صورتها في مرآه الحمام وهي تري 
عضت علي شفتيها خجلا والحراره تغزو جسدها من جديد 
تأكدت من احكام المنشفه جيدا حول جسدها ثم سحبت نفس عميق وزفرته مره واحده لكي تستجمع شجاعتها قبل ان تخرج من المرحاض وتواجه عينه الثاقبه الماكره !!!!
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
كان عاصي جالسا علي الفراش مستندا بظهره الي ظهر الفراش خلفه واضعا ذراعه خلف راسه كأسد كسول التهم فريسته للتو شاعرا بالامتلاء والاكتفاء ولكنه ابدا لم ولن يكتفي منها ..
اتسعت ابتسامته العابثه عندما وجدها تخرج من الحمام محمره الوجنتين خجلا من يري خجلها الآن كطفله صغيره لن يصدق انها كانت منذ
وهرولت بخطوات مسرعه تدلف الي غرفه الملابس تختفي بداخلها هاربه من نظراته العابثه 
باصابع مرتجفه كانت تبحث بين الملابس التي احضرها لها همست بصوت خفيض هما كلهم قمصان نوم ومايوهات مفيش حاجه تنفع تتلبس باره اوضه النوم!!!!
لا مفيش... همس بها عاصي بخفوت في اذنها من الخلف بعدما ع .. عا ..صي !!!
عيون .. عاصي .. قلب ...عاصي .. عمر .. عاصي..!!!
هتفت بانفاس مسروقه ابعد !!!
تابع مجيبها بنفس الهمس اموت لو بعدت عنك...
انت بتعمل ايه يا مچنون
في بند في العقد محتاج اراجعه قبل ما امضي عليه ...
في مساء اليوم التالي ....
كان عاصي يقف امام المرآه يمشط شعره الكثيف ناظرا الي انعكاس صوره زوجته التي تلاعب صغيرهم في المرآه والسعاده تكسو ملامحهم .... 
اقترب منهم وانحي بجسده
 

انت في الصفحة 1 من 7 صفحات