الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

قصة الشاب احمد

انت في الصفحة 1 من صفحتين

موقع أيام نيوز

أحمد كان شاب على وش جواز شاب زي اي شاب ليه اخت متجوزة وقاعده مع جوزها في السعودية ابوه مټوفي وسايب ورث كبير جدا ومن ساعتها أحمد قاعد مع والدته.
أحمد شاف نهى في فرح صاحبه ونهى كانت صاحبة العروسة.. المهم اعجب احمد بيها ومع الوقت اتخطبوا واتجوزوا..
ام أحمد كانت فرحانه جدا بنهى وكانت بتعاملها زي بنتها بالظبط بس نهى مع الوقت كانت شايفه ان أحمد مرتبط جدا جدا بوالدته وأخته.. وده شيء اكتشفته نهى بعد الجواز..
مع الوقت نهى نسيت معاملة ام احمد الكويسة ليها وبدأت تغير منها وبنتها كانت تشوف احمد مابيعزش عنهم اي حاجة من فلوس وطلبات واي حاجة يعوزوها رغم انه كان بيعمل مع نهى كده واكتر كان بيحاول مايفرقش بينهم.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
نهى فكرت ف ازاي تخلص من حماتها بأى طريقة فضلت سنة تفكر خصوصا بعد السنة دي مكنتش لسه حملت الخۏف سيطر عليها جواها جاس ان هل ممكن كل العز ده تتحرم منه.
وخاېفة احمد يتجوز عليها بس كان شغلها الشاغل والأهم ازاي تخلص من حماتها.
علشان كده قصرت نهى مسافات طويلة وقررت تعمل سحر سفلي لحماتها وده اللي حصل فعلا!!.
خدت حاجة من اطرها وراحت لدجال وبدأت تنفذ عليها السحر السفلي اللي لازم اوضح هنا انه بيقوم على الڼجاسة هتفهموا يعني ايه خلال السطور اللي جاية!.
طبعا ام احمد اتبهدلت حرفيا لدرجة انها كل ما تدخل الحمام
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
مستحملتش وحكت لاحمد وبما أن بنتها في السعودية احمد قرر يسفرها تعمل عمره لكن هناك حصلت کاړثة.. لأن ام احمد اول ما دخلت الكعبة ماتشوفش حاجة ثواني بس علشان الموضوع يوصلكم ام احمد مكنتش بتشوف الكعبة نفسها!.
روحت وتاني يوم راحت تاني برضه مابتشوفش الكعبة المهم بعد عشر ايام ام احمد نزلت بيتها ونفس النظام ولما احمد اهتم بأمه زيادة خصوصا بعد اللي
بيحصلها يوميا من اذى بسبب السحر.
نهى غارت اكتر راحت عملت سحر لاحمد علشان يبقى عامل زي الخاتم ف صباعها وده اللي حصل..
تقوله الكلمة مايتنيهاش
بلاش تنزل لامك حاضر
نام حاضر
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
اقعد حاضر
خالة احمد راحت لهم زيارة وشافت الحال اللي هم فيه ولما لقت الوضع سوء كلمتني.. رحبت طبعا وحددتلهم ميعاد وجت هي واختها اللي هي ام احمد..
وحكت لي بقى على اللي بيحصل وهي بتحكي انا كنت بشوف كل اللي بتقوله الست مكدبتش عليا في حرف وعرفت مين اللي عمل كده.. انا من عادتي مش بقول مين اللي بيعمل العمل اللي ستره ربه مافضحوش لكن ف الحالة دي كان لازم اقف مع نفسي شوية.

انت في الصفحة 1 من صفحتين